Termeni și condiții

INTRODUCERE

Folosirea, incluzand vizitarea si cumpararea produselor de pe site-ul www.dulghershop.ro, implica acceptarea in totalitate a termenilor si conditiilor sub care sunt furnizate aceste servicii si vor fi detaliate in paragrafele urmatoare. Termenii si conditiile acestor servicii pot fi schimbate in orice moment de catre furnizor, fara notificarea prealabila a utilizatorului. Utilizatorul va avea acces permanent la termenii si conditiile pentru utilizarea serviciilor pentru a le putea consulta in orice moment. In cazul in care utilizatorul nu este de acord cu conditiile impuse, acesta trebuie sa inceteze folosirea serviciilor noastre.

POLITICA DE RETURNARE

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu persoanele juridice, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, „Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.” Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare. In cazul in care coletul nu este ridicat de catre consumator, din sumele achitate de catre acesta se vor retine costurile expeditiei tur retur. In cazul returului unui produs defect costurile de retur vor fi suportate de catre vanzator.

Art. 14, Alin. 3, din aceeasi lege de mai sus, mentioneaza:

„Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.”
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca MERIALLO SRL nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului in cel mult 30 de zile de la data returnarii. Suma inapoiata include costurile initiale de transport, cu exceptia cazului cand ati cerut o livrare speciala ce a presupus costuri suplimentare (ex: livrare pana la ora 10). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, zgarieturi, rupturi, gauri etc.

Conform Art. 11 din O.U.G. 34/2014, „Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract” folosind una din variantele mai jos prezentate:

a) formularul de retur trebuie solicitat si apoi trimis pe adresa [email protected]
b) orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisa pe e-mail, la adresa [email protected]

2. Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare – persoane juridice (operatori economici*)

Solicitarea de retur in cazul persoanelor juridice se va face pe mail, la adresa [email protected]

Persoanele juridice au conditii speciale de retur, conform celor de mai jos:
– perioada de 5 zile calendaristice de la data intrarii in posesie a produsului/produselor
– minim 3 comenzi finalizate (si nereturnate) in prealabil celei pentru care se doreste returnarea, cu o valoare de minim 10.000 de lei.
– completarea formularului de retur in care se va mentiona motivul returnarii si contul IBAN (obligatoriu)
– produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit* (*in cazul produselor fara sigiliu specific – de asemenea in astfel de cazuri se aplica si conditile de la PUNCTUL 3 din politica de retur).
– produsele acceptate ca retur, se vor returna in termen de maxim 3 zile (calendaristice) de la confirmarea de retur.

In cazul in care nu se respecta conditile mai sus mentionate, singura metoda prin care se poate accepta returnarea este cu o penalizare situata intre 10% si 30%. Decizia de acceptare se va transmite intr-un termen de maxim 72 de ore de la cererea de retur.

Returnarea banilor se va face doar prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de plata initiala, in maxim 30 de zile de la receptionarea returului.

*Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF cu exceptia organizatiilor non-profit sau a asociatiilor alcatuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociatii de locatari).

3. Produse fara drept de returnare

Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator – anumite produse de uz personal, care se folosesc pentru igiena / ingrijire corporala sau pentru alimentatie.
Aceste exceptii se aplica conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014.

4. Returnarea produselor cu defect de fabricatie

Produsele cu defect de fabricatie, declarate in termen de 5 zile de la receptionare se pot returna pe cheltuiala Meriallo SRL, in cazul in care clientul nu se poate deplasa la sediul firmei. Ele se pot inlocui in limita stocului disponibil sau se pot preda in regim normal de garantie. Retragerea din contract se poate face si ulterior predarii produsului in regim normal de garantie, in conditiile legale, in cazul persoanelor fizice, sau contractuale in cazul persoanelor juridice.
In cazul in care se constata un defect de fabricatie, se va proceda la finalizarea procedurii de retur. In cazul in care se constata o nerespectare a conditiilor de garantie si automat o nerespectare a Art. 14, Alin. 3 din O.U.G. 34/2014, se va proceda la diminuarea valorii produsului pentru readucerea la starea acestuia din momentul livrarii.

5. Returnarea produselor in afara prevederilor legale

Cererile de returnare ce depasesc perioada de 14 zile calendaristice (persoane fizice) sau 5 zile calendaristice (persoane juridice) se vor trimite doar pe e-mail, la adresa [email protected] Cererile vor fi analizate de catre departamentul avizat, iar termenul de raspuns este de 72 de ore. In cazul in care o cerere peste perioada de retur va fi acceptata, ea va contine automat o penalizare la valoarea produsului, situata intre 5% si 30%. Termenul de returnare al baniilor in aceste cazuri este de 30 de zile calendaristice. Cererile de returnare ale produselor ce depasesc 30 de zile de la data achizitiei nu vor fi luate in considerare.

6. Date returnare

Returnarile se pot face la adresa de mai jos:
Meriallo srl
STR. Eroilor NR. 13, FLORESTI, JUD. CLUJ – CP 407280
TELEFON : 0759-057.543, E-mail : [email protected]
Program de lucru : Luni – Vineri – 9:00 – 16:00

Returnarea se poate face la sediul mentionat, prin curierat, sau personal.

Fotografiile au caracter informativ , produsele din poze pot fi diferite decat cele reale. Pretul sau carateristicile pot fi modificate de catre producator fara preaviz.

Descrierile pot contine erori de operare.

Ne declinam raspunderea pentru orice situatie care poate aparea din cauza unor erori de software sau defectiuni tehnice aparute la server.
Toate informatiile afisate pe acest site sunt proprietate a companiei MERIALLO SRL. Folosirea lor, fara acordul scris al MERIALLO SRL se pedepseste conform legilor in vigoare.

Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor, care nu poate fi evitat si este declarat de institutiile abilitate.

LITIGII

Eventualele litigii aparute intre parti se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente de pe langa Tribunalul Cluj Napoca.

Livrare

Termen de livrare
1-3 zile prin curier, daca produsul se afla in stoc, altfel termenul este de 30 zile.

Costul livrarii este 20 ron pentru localitatile principale deservite de catre curier (Fan Courier), taxa km suplimentari : 1 ron/km.

Sa poate plati:
• prin plata 0n line cu card de debit
• prin ordin de plata